Sweet!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: 1guy

5 posters

Go down

Ansökan: 1guy Empty Ansökan: 1guy

Post by 1guy Wed Aug 24, 2011 1:58 pm

Vilket år är du född? (Om du är under 18; tror du att det skulle vara något problem?)
1992

Vad heter och var bor du? (om man får fråga Very Happy)
Oscar, Stockholm

Vad nickar du in-game?
Har använt flera olika nicks, just nu kör jag ofta på "1guy"

Länk till din steam profil:
steamcommunity.com/id/seven11

Har du en mic eller på väg att skaffa och/eller mumble/ts3?
Yes, har en mic

Nämn en eller flera anledningar till varför du söker dig till just Sweet.
Har tävlat i spel sedan cs 1.5 tiden, favoriten har varit just FPS spel, men då genren sakta dör (de mesta som släpps just nu är konsolskräp) så har det blivit mest RTS på sistone.
Har inte spelat RO1 mer än ett par gånger, men RO2 verkar extremt kul och lovande, så jag har förbeställt det och ser fram emot betan.

Bristen på erfarenhet i spelet och insikten att det är roligast att spela som ett lag får mig att bli intresserad av lite mer organiserat klan-spelande.

Såg Snurveldjuret i TB's video och märkte att SWEET rekryterar, så tänkte jag kan passa på.

Hur hittade du hit?
Tittade på TWI's forum och såg Snurveldjuret både i TB's video och i tråden.
Hittade denna sida i hans sig Smile

Vad tror du blir riktigt bra eller bäst med RO2
Ser fram emot ett FPS som vågar vara lite mer hardcore. Som inte riktar sig till 12 åriga pojkar utan kör fullt ut.
Utvecklarna verkar utveckla ett spel dom vill spela istället för ett dom endast vill sälja.
Realismen verkar riktigt kul och fokus på strategi och taktik ser jag fram emot.
Mod-stöd kan bli kul det också.

Hur mycket (liknande) FPS-spel har du spelat?
Ja du, liknande vet jag inte om jag skulle kalla något.
Spelade en hel del Counter-Strike, främst 1.5-1.6 men även en del Source.
Har även spelat mycket BF1942 (inga matcher där dock) och BF2 (där spelade jag en del matcher).
Är admin på lokalen.nu som administrerar spelservrar åt webhallen i flera spel, bl.a. Bad Company 2 som jag spelat en hel del med vänner, är däremot inte så nöjd med spelet (väldigt "konsoligt" in my opinion).

Har du förbokat RO2 och i så fall vilken version?
Ja, Deluxe Edition.

Har du några tidigare erfarenheter av PCWs och/eller officiella matcher i klan från andra (FPS)spel
Yes, tusentals matcher i flera spel.

Hur sugen är du på att spela 5on5-8on8 matcher/PCWs eller vad som nu kommer spelas i RO2?
Väldigt sugen Smile

Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra spelare?
Det tror jag nog att jag gör.

Känner du att du kommer kunna hålla dig till våra förhållningsregler?
Utan problem, kan förekomma enstaka gånger när man tiltar, såklart.

Något du vill tillägga?
Tror jag fått med allt det relevanta Smile


Last edited by Snuffeldjuret on Tue Oct 18, 2011 12:10 pm; edited 3 times in total (Reason for editing : fixade ett litet stavfel.)

1guy

Posts : 1
Join date : 2011-08-24

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Fiskfan Wed Aug 24, 2011 2:22 pm

Haha, vi kommer aldrig sluta höra Snuffel gå på om hur han fixade members genom TBs videos Razz

Välkommen och lycka till med ansökningen! Snuffel himself tar nog kontakt med dig inom kort.

Edit: snurveldjuret, haha! Nytt nick på Snuffel när han är sjuk.
Fiskfan
Fiskfan

Posts : 71
Join date : 2011-04-09

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Groznij Wed Aug 24, 2011 4:39 pm

Sluta snurvla börja trolla.
Groznij
Groznij
Forum Admin

Posts : 204
Join date : 2010-03-10
Location : Linköping, Sweden

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Snuffeldjuret Wed Aug 24, 2011 5:19 pm

Hej Oscar ^^, lade till dig till steamfriends. Antar att du inte har RO, så låt oss lira lite CS eller nått och tjöta lite Very Happy. Jag spelade mest CS från 0.6 fram till 1.6 releasen dock, men alltid kul o hoppa in o lira nått ibland.

Hehe ja, det e nog rätt bra reklam dom där två videosarna =). Lade till dom i "om sweet" tråden t.o.m. Dom kommer ngo hänga kvar lite. I första videon så va jag ju bara "someone", men i andra blev jag "a Swede" Very Happy.

Ser att Groznij tittar in allt oftare, kanske så att han börjar bli riktigt sugen på RO2? Det finns ju 3 imho bra videos o kolla på nu =).
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
Forum Admin

Posts : 1436
Join date : 2010-03-10
Age : 39
Location : Göteborg

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Groznij Wed Aug 24, 2011 5:56 pm

Snuffeldjuret wrote:Ser att Groznij tittar in allt oftare, kanske så att han börjar bli riktigt
sugen på RO2? Det finns ju 3 imho bra videos o kolla på nu =).

Ptjae njae, sådär, vet att det kommer bli en del senare men ni får betatesta det hela innan jag investerar all min vakna tid i att bli bäst i världen. Mest bara kul att trolla lite med gött folk, lixom fattaru. Alltid kul att se dig bli TKad om inte annat; är det av devs blir det givetvis pluspoäng.
Groznij
Groznij
Forum Admin

Posts : 204
Join date : 2010-03-10
Location : Linköping, Sweden

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Snuffeldjuret Fri Aug 26, 2011 9:35 am

Tänkte bara lägga till att jag har lite datorproblem just nu, så det kan ta ett litet tag att hantera alla nya ansökningar. Hoppas du har överseende med det =). I och för sig föredrar vi nog en lagom utdragen process endå, så att vi får ett korrekt intryck på om vi alla passar ihop eller ej Very Happy.
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
Forum Admin

Posts : 1436
Join date : 2010-03-10
Age : 39
Location : Göteborg

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Snuffeldjuret Wed Sep 07, 2011 11:16 pm

Välkommen officiellt till klanen! Hoppas vi kommer få det fortsatt trevligt tillsammans =).
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
Forum Admin

Posts : 1436
Join date : 2010-03-10
Age : 39
Location : Göteborg

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Vansinnet Thu Sep 08, 2011 2:43 pm

Välkommen Smile

Vansinnet

Posts : 22
Join date : 2011-08-08

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Snuffeldjuret Mon Sep 19, 2011 6:46 pm

Det känns inte så rätt som vi hade önskat, så tar bort dig från steamgruppen och forumet (inte för att jag tror du kommer läsa detta endå, men men ^^).

Godspeed!
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
Forum Admin

Posts : 1436
Join date : 2010-03-10
Age : 39
Location : Göteborg

Back to top Go down

Ansökan: 1guy Empty Re: Ansökan: 1guy

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum