Sweet!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: Hunter

2 posters

Go down

Ansökan:  Hunter Empty Ansökan: Hunter

Post by Hunter Sun Oct 09, 2011 12:58 pm

■ Vad heter och var bor du? (Om man får fråga .)

Mitt namn är John, Bor i Johannishus, Blekinge

■ Vilket år är du född? (Om du är under 18; tror du att det skulle vara något problem?)

1995, är 16 år, jag tror inte det är nåt problem, annars kan vi ta up det via steam?
■ Länka till din steam-profil eller dylikt (lämna ute http och www):

steamcommunity.com/id/765611979927754802

■ Hur "hittade du hit"?

Via en bild länk på snuffeldjurets konto på RO2 forumet.

■ Nämn en eller flera anledningar till varför du söker dig till just Sweet.

För att jag söker att spela RO2 med flera liksinnade svenskar som också älskar hela RO serien.

■ Hur ser du på din framtid i Sweet om du blir accepterad som ny medlem?

Njaa.. vet inte riktigt hur jag kan svara på denna frågan, Men jag tror nog att jag säger att det kommer bli spännande, det med ligor o det köret.

■ Vad gillar du (mest) med RO2?

Det är inte cover systemet iaf. jag svarar nog att man kan skilja tyska och rysska trupper via dom nya animationerna.

■ Vilka vapen/klasser föredrar du att spela hittills?

Riflemen, Jag älskar Boltvapnen, spelar ungefär bara riflemen, eller nån gång anti-tank om behövs.

■ Har du några erfarenheter av PCWs och/eller officiella klanmatcher från RO2 och/eller andra (FPS)spel?

Spelade med ett gäng i RO ett litet tag, spelat några andra klan baserade spel, men inget speciellt.

■ Ungefär hur många matcher/PCWs vill du spela en typisk vecka? (En match tar typ en timma och svara helst med ett nummer.)
1-3
■ Vi kommer ju att toppa laget till prestigefulla matcher. Om du inte platsar, skulle det vara något problem för dig om du då inte fick spela dom matcherna?

Inget problem alls, det kommer bara göra så jag måste träna lite till för att platsa nästa gång.

■ Har du förmåga, driv och vilja att platsa i ett toppat lag mot de bästa som finns? (Inte ett måste!)

■ Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra spelare? (Länk)

Ja, det tror jag nog.

■ Känner du att du skulle kunna hålla dig till våra förhållningsregler? (Länk)

Självklart.

■ Har du en fungerande mic eller är på väg att skaffa?

Har redan en fungerade headset med mic.

■ Är det något du vill tillägga?

Nej.


((Märkte det blev nåt fel när jag copy-pastade mallen))

Hunter

Posts : 1
Join date : 2011-10-09

Back to top Go down

Ansökan:  Hunter Empty Re: Ansökan: Hunter

Post by Snuffeldjuret Fri Oct 21, 2011 9:36 am

Hej

Vi behöver spelare som gillar RO2 tillräckligt mycket för att spela en hel del public, så jag måste neka denna ansökan =(.
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
Forum Admin

Posts : 1436
Join date : 2010-03-10
Age : 39
Location : Göteborg

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum