Sweet!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: KabbzCast WotR

2 posters

Go down

Ansökan: KabbzCast WotR Empty Ansökan: KabbzCast WotR

Post by KabbzCast Tue Oct 30, 2012 9:07 pm

Vad heter och var bor du? (Om man får fråga .)
Rasmus Ekström, Gotland (Visby) men född i Stockholm

Vilket år är du född? (Om du är under 18; tror du att det skulle vara något problem?)
1995-08-25 jag är 17 år fylld, och nej jag skulle verkligen inte tro att det är några problem, jag har möjlighet att resa, har hus i USA och har varit uppe i USA och tävlat inom gaming så det blir inga problem.

Länka till din steam-profil eller dylikt:
http://steamcommunity.com/id/kabbzcast

Hur "hittade du hit"?
Genom http://www.redandwhitegaming.com/

Nämn en eller flera anledningar till varför du söker dig till just Sweet.
För att ni verkar som en seriös clan och ett stort plus är att ni är en svensk clan, jag har sedan tidigare varit pro-gamer och nu vill jag satsa på detta spel och till det så behöver jag en clan som kan fylla mina krav vilket ni gör, och jag är redo att ge allt mitt engagemang till denna clan.

Hur ser du på din framtid i Sweet om du blir accepterad som ny medlem?
Jag skulle satsa så mycket som jag möjligen kan, och jag skulle bidra med mina tidigare egenskaper inom pro-gaming till clanen för att förbättra lagspel och sammanhållning i clanen jag skulle även försöka att hålla nya medlemmar i clanen social och få dom att verkligen känna sig välkomna vilket jag vet att vissa tycker är jobbigt när dom kommer in i en ny clan för dom känner inte riktigt alla som är med och som är aktiva.

Vad gillar du (mest) med WotR?
Att spelet utvecklas så snabbt och att spelmiljön är riktigt underbar för den är både social men samtidigt så känner man att den igår i Esports på hög nivå.

Vilka vapen/klasser föredrar du att spela hittills?
Crossbow eller vanlig pilbåge, men jag föredrar att slåss i melee, med antingen tung rustning eller Barbar liknande klass, spelar väldigt mycket duel server.

Har du några erfarenheter av PCWs och/eller officiella klanmatcher från WotR och/eller andra (liknande) spel?
jag har varit pro-gamer i Starcraft 2 och Diablo 3 och jag har varit med i flera olika stor turneringar och har väldigt bra lagspel och skulle nog kunna bidra med riktigt mycket. Jag är verkligen en lagspelare, jag har även kört riktigt mycket PCW i Cs 1.6 så har erfarenhet därifrån också.

Ungefär hur många matcher/PCWs vill du spela en typisk vecka? (En match tar typ en timma och svara helst med ett nummer.)
allt från 7-12 ( per dag ) om clanen är tillräckligt aktiv

Har du förmåga, driv och vilja att platsa i ett toppat lag mot de bästa som finns? (Inte ett måste!)
Ja det har jag, jag har varit pro-gamer i Starcraft 2 och Diablo 3 och även spelat i en utav dom seriösaste clanerna i World of Warcraft sedan tidigare så jag har allt som krävs för att platsa i ett högt rankat lag. och klarar av press och är riktigt duktig när det kommer till lagspel.

Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra spelare?
Ja det skulle jag säga. Om ni söker engagerade och seriösa spelare som når era förväntningar och som är kapabel att ägna mycket tid till clanen och spelet så skulle jag platsa väldigt bra.

Känner du att du skulle kunna hålla dig till våra förhållningsregler? (Länk)
Ja utan problem. Har läst igenom era regler och tycker att dom låter väldigt lovande.

Har du en fungerande mic eller är på väg att skaffa?
Jag har fungerande mic, jag har alla olika voiceprogram, Skype. Vent, Teamspeak, Mumble med mera, så jag är tillgänglig på flera olika sätt och ger alltid response.

Är det något du vill tillägga?
Mitt steam namn är ikabbzcast, jag skulle verkligen se fram emot att få en chans till en tryout för denna clan, om ni vill ha en riktigt engagerad och seriös spelar så är jag här för er, som sagt så har jag varit pro-gamer sedan tidigare och skulle verkligen vilja bidra till denna clan. Ni kan nå mig på Steam (ikabbzcast) Skype (Chipparn1337) eller mobilen 0704974056. Svarar alltid på dessa och ni kan alltid nå mig.

Mvh Rasmus Ekström

KabbzCast

Posts : 1
Join date : 2012-10-30

Back to top Go down

Ansökan: KabbzCast WotR Empty Re: Ansökan: KabbzCast WotR

Post by Snuffeldjuret Wed Oct 31, 2012 12:56 pm

Tjennare!

Härligt engagemang =), känner dock att jag behöver varna lite för att vi själva inte är så engagerade atm pga några game-breaking bugs och features.

Lade till dig till steam friends så kan vi köra lite och tjöta på ts3 och så =).
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
Forum Admin

Posts : 1436
Join date : 2010-03-10
Age : 39
Location : Göteborg

Back to top Go down

Ansökan: KabbzCast WotR Empty Re: Ansökan: KabbzCast WotR

Post by Snuffeldjuret Thu Nov 01, 2012 12:48 am

Välkommen =)

Hoppas nu bara fatshrk kan fixa WotR så det blir riktigt spelbart Very Happy.
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
Forum Admin

Posts : 1436
Join date : 2010-03-10
Age : 39
Location : Göteborg

Back to top Go down

Ansökan: KabbzCast WotR Empty Re: Ansökan: KabbzCast WotR

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum