Sweet!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: Jean-Claes

2 posters

Go down

Ansökan: Jean-Claes Empty Ansökan: Jean-Claes

Post by Jean-Claes Sun Feb 02, 2014 12:43 pm


  • Vad heter och var bor du? (Om man får fråga .)


Claes. Bor i Kungsbacka ca 2 mil söder om Göteborg.


  • Vilket år är du född? (Om du är under 18; tror du att det skulle vara något problem?)


1986

  • Länka till din steam-profil eller dylikt:



http://steamcommunity.com/profiles/76561197970621037/


  • Hur "hittade du hit"?



Efter lite googlande så hittade även jag er via forumet: http://www.playinsurgency.com/forums/topic/22-the-ultimate-guide-to-clans-for-ins/


  • Nämn en eller flera anledningar till varför du söker dig till just Sweet.


Ja vart skall man börja. Spelade en del Rainbow Six 3: Raven Shield i början av 2000-talet (nu börjar man känna sig gammal) innan det spelet dog ut. Vi hade riktigt skoj och var rätt aktiva på clanbase, härliga tider. Sen fastnade jag i sportspel så det har blivit en hel del NHL spelande på PS3an de senaste åren. Naiv som man är så hade jag förhoppningar om att Takedown (kickstartat spel) skulle kunna ta över efter Raven Shield men det spelet var uselt. Snubblade över Insurgency för ett par dagar sedan och är på jakt efter ett gött gäng att spela med. 


  • Hur ser du på din framtid i Sweet om du blir accepterad som ny medlem?


Kommer kanske lägga ett par timmar/dag på att lära mig spelet ordentligt och lära känna gänget. Sen får man se hur detta spelet tar sig, tänker på i tävlingspelande och så, samt om man är tillräckligt bra Very Happy.


  • Har du förmåga, driv och vilja att platsa i ett toppat lag mot de bästa som finns? (Inte ett måste!)



Hade som sagt riktigt kul när man spelade tävlingsinriktat tidigare, sen är det en stor fråga om man platsar. Hjärnan är ju inte lika snabb som för 8-10 år sedan..


  • Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra spelare?




Njea, är väl alldeles för grön egentligen men tänka att man kunde charma in sig med sin personlighet.


  • Känner du att du skulle kunna hålla dig till våra förhållningsregler? (Länk)


Utan tvekan. Känns som det som står där är självklarheter.

  • Har du en fungerande mic eller är på väg att skaffa?


Yes. Det har jag haft sen 2001 eller något i den stilen.

  • Är det något du vill tillägga?


I övrigt så spelar jag lite racing spel ibland, rätt långsam där med men roligt med omväxling.

Jean-Claes

Posts : 1
Join date : 2014-02-02

Back to top Go down

Ansökan: Jean-Claes Empty Re: Ansökan: Jean-Claes

Post by Snuffeldjuret Sun Feb 02, 2014 6:29 pm

Trevligt =).

Lade till dig till steam friends, så låt oss spela lite tesammans och tjöta på ts3 o allt det där!
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
Forum Admin

Posts : 1436
Join date : 2010-03-10
Age : 39
Location : Göteborg

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum